書誌事項
- タイトル
- "Advertising in America : the consumer view"
- 責任表示
- [by] Raymond A. Bauer and Stephen A. Greyser ; in collaboration with Donald L. Kanter and William M. Weilbacher ; with the assistance of Alice E. Courtney and Christopher Gale
- 出版者
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- Division of Research, Graduate School of Business Administration, Harvard University
- 出版年月
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- 1968
- 書籍サイズ
- 21 cm
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注記
"A report and interpretation of the American Association of Advertising Agencies' study on the consumer judgment of advertising."
Bibliographical footnotes
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130000798040749568
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- NII書誌ID
- BA07738266
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- LCCN
- 68018720
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/68018720
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Boston
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- 分類
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- LCC: HF5822
- DC: 659.1/01/9
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- 件名
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- データソース種別
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- CiNii Books