Postmodern advertising in Japan : seduction, visual culture, and the Tokyo Art Directors Club
CiNii
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書誌事項
- タイトル
- "Postmodern advertising in Japan : seduction, visual culture, and the Tokyo Art Directors Club"
- 責任表示
- Ory Bartal
- 出版者
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- Dartmouth College Press
- 出版年月
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- c2015
- 書籍サイズ
- 27 cm
- シリーズ名/番号
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- hbk.
- pbk.
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注記
Includes bibliographical references (p. [239]-252) and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130000798072330624
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- NII書誌ID
- BB1898815X
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- ISBN
- 9781611686531
- 9781611686548
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Hanover, New Hampshire
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- データソース種別
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- CiNii Books