営業担当者のための心でつながる顧客満足〈CS〉向上術

CiNii Available at 2 libraries

Bibliographic Information

Title
"営業担当者のための心でつながる顧客満足〈CS〉向上術"
Statement of Responsibility
前田典子著
Publisher
  • 金融財政事情研究会
  • きんざい (発売)
Publication Year
  • 2011.8
Book size
19cm
Other Title
  • エイギョウ タントウシャ ノ タメノ ココロ デ ツナガル コキャク マンゾク CS コウジョウジュツ
  • 心でつながる顧客満足CS向上術 : 営業担当者のための

Search this Book/Journal

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130000798090545152
  • NII Book ID
    BB07505607
  • ISBN
    9784322118834
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
    • [東京]
  • Classification
  • Subject
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top