書誌事項
- タイトル
- "Designing apparel for consumers : the impact of body shape and size"
- 責任表示
- edited by Marie-Eve Faust and Serge Carrier
- 出版者
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- Woodhead Publishing in association with The Textile Institute
- 出版年月
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- 2014
- 書籍サイズ
- 25 cm
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注記
Includes bibliographical references and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130000798105570688
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- NII書誌ID
- BB16908535
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- ISBN
- 9781782422105
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- LCCN
- 2013950019
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2013950019
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- uk
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Cambridge, UK
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- 分類
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- DC23: 687.042
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- 件名
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- LCSH: Clothing and dress measurements
- LCSH: Clothing trade
- LCSH: Clothing and dress -- Social aspects
- LCSH: Consumers' preferences -- 21st century
- LCSH: Product design
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- データソース種別
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- CiNii Books