Internal brand management in an international context
CiNii
所蔵館 6館
書誌事項
- タイトル
- "Internal brand management in an international context"
- 責任表示
- Christina Ravens ; foreword by Manfred Kirchgeorg
- 出版者
-
- Springer Gabler
- 出版年月
-
- c2014
- 書籍サイズ
- 21 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. [283]-323)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000798117727360
-
- NII書誌ID
- BB14560219
-
- ISBN
- 9783658007539
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Wiesbaden
-
- 分類
-
- DC23: 658.827
-
- 件名
-
- LCSH: Product management
- LCSH: Brand loyalty
- LCSH: Employee loyalty
- LCSH: International business enterprises -- Employees -- Psychology
-
- データソース種別
-
- CiNii Books