Marketing social change : changing behavior to promote health, social development, and the environment
書誌事項
- タイトル
- "Marketing social change : changing behavior to promote health, social development, and the environment"
- 責任表示
- Alan R. Andreasen
- 出版者
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- Jossey-Bass
- 1st ed
- 出版年月
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- c1995
- 書籍サイズ
- 24 cm
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注記
Includes bibliographical references (p. 321-337) and indexes
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130000798166547456
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- NII書誌ID
- BA26956038
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- ISBN
- 0787901377
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- LCCN
- 95020785
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/95020785
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- San Francisco
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- 件名
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- LCSH: Social marketing
- LCSH: Social change
- LCSH: Social problems
- LCSH: Behavior modification
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- データソース種別
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- CiNii Books