Statistical noise or valuable information : the role of extreme cases in marketing research
CiNii
所蔵館 2館
書誌事項
- タイトル
- "Statistical noise or valuable information : the role of extreme cases in marketing research"
- 責任表示
- Clemens Pirker ; with a foreword by Hans Mühlbacher
- 出版者
-
- Gabler
- 出版年月
-
- 2009
- 書籍サイズ
- 21 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"Dissertation University of Innsbruck, 2008"--T.p. verso
Bibliography: p. 167-197
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000798216355840
-
- NII書誌ID
- BB01268043
-
- ISBN
- 9783834917621
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- gw
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Wiesbaden
-
- 件名
-
- LCSH: Marketing research
-
- データソース種別
-
- CiNii Books