書誌事項
- タイトル
- "Market information and research in fashion management"
- 責任表示
- edited by Elizabeth A. Richards and David Rachman
- 出版者
-
- American Marketing Association
- 出版年月
-
- [c1978]
- 書籍サイズ
- 23 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Proceedings of a workshop sponsored by the New York Chapter of the American Marketing Association
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130000798309663616
-
- NII書誌ID
- BA1840962X
-
- ISBN
- 0877571074
-
- LCCN
- 78006963
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/78006963
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Chicago
-
- 分類
-
- LCC: HD9940.U4
- DC: 658.8/38/6870973
-
- データソース種別
-
- CiNii Books