書誌事項
- タイトル
- "Longing, belonging, and the making of Jewish consumer culture"
- 責任表示
- edited by Gideon Reuveni and Nils Roemer
- 出版者
-
- Brill
- 出版年月
-
- 2010
- 書籍サイズ
- 25 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130003902941545984
-
- NII書誌ID
- BB29336219
-
- ISBN
- 9789004186033
-
- LCCN
- 2010012345
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2010012345
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- ne
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Leiden
-
- 分類
-
- LCC: HF5415.332.J49
- DC22: 306.3089/924
-
- 件名
-
- LCSH: Jewish consumers
- LCSH: Consumer behavior
- LCSH: Judaism and culture
- LCSH: Consumers -- Attitudes
- LCSH: Jews -- Identity
- LCSH: Jews -- Social life and customs
- LCSH: Consumption (Economics) -- Social aspects
- LCSH: Consumption (Economics) -- Religious aspects -- Judaism
-
- データソース種別
-
- CiNii Books