Medical travel brand management : success strategies for hospitality bridging healthcare (H2H)
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Medical travel brand management : success strategies for hospitality bridging healthcare (H2H)"
- 責任表示
- edited by Frederick J. DeMicco, Ali A. Poorani
- 出版者
-
- Apple Academic Press
- 出版年月
-
- 2023
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- hbk.
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130017025217789696
-
- NII書誌ID
- BC1779657X
-
- ISBN
- 9781774637272
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- cn
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Toronto
-
- 分類
-
- DC23: 362.1
-
- 件名
-
- LCSH: Medical tourism
- LCSH: Medical care
- LCSH: Hospitality industry
-
- データソース種別
-
- CiNii Books