Connecting with consumers through effective personalization and programmatic advertising
書誌事項
- タイトル
- "Connecting with consumers through effective personalization and programmatic advertising"
- 責任表示
- Jorge Remondes, Paulo Madeira, Carlos Alves
- 出版者
-
- IGI Gloval
- 出版年月
-
- c2024
- 書籍サイズ
- 29 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hardcover
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130017876947509914
-
- NII書誌ID
- BD0579843X
-
- ISBN
- 9781668491461
-
- LCCN
- 2023029642
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2023029642
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Hershey, Pa.
-
- 分類
-
- LCC: HF5415.1265
- DC23: 658.8/72
-
- 件名
-
- LCSH: Internet marketing
- LCSH: Internet advertising
- LCSH: Relationship marketing
- LCSH: Target marketing
-
- データソース種別
-
- CiNii Books