書誌事項
- タイトル
- "The impact of 9/11 on business and economics : the business of terror"
- 責任表示
- edited by Matthew J. Morgan ; with a foreword by James J. Heckman
- 出版者
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- Palgrave Macmillan
- 1st ed
- 出版年月
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- 2009
- 書籍サイズ
- 22 cm
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注記
Includes bibliographical references and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130282268653460352
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- NII書誌ID
- BB01349269
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- ISBN
- 9780230608375
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- LCCN
- 2008055138
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2008055138
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- New York
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- 分類
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- LCC: HV6432.7
- DC22: 330.973/0931
- DC: 330.973
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- データソース種別
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- CiNii Books