なぜ、CRMは店舗の売上アップにつながらないのか?

CiNii Available at 15 libraries

Bibliographic Information

Title
"なぜ、CRMは店舗の売上アップにつながらないのか?"
Statement of Responsibility
齋藤孝太著
Publisher
  • 日刊工業新聞社
Publication Year
  • 2007.4
Book size
21cm
Other Title
  • ナゼ CRM ワ テンポ ノ ウリアゲ アップ ニ ツナガラナイノカ
  • なぜCRMは店舗の売上アップにつながらないのか

Search this Book/Journal

Notes

参考文献: p169

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130282268832895232
  • NII Book ID
    BA81862536
  • ISBN
    9784526058684
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Classification
  • Subject
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top