Handbook of research on strategic retailing of private label products in a recovering economy
CiNii
所蔵館 4館
書誌事項
- タイトル
- "Handbook of research on strategic retailing of private label products in a recovering economy"
- 責任表示
- Mónica Gómez-Suárez, María Pilar Martínez-Ruiz
- 出版者
-
- Business Science Reference
- 出版年月
-
- c2016
- 書籍サイズ
- 29 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hardcover
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282268850459520
-
- NII書誌ID
- BB23950305
-
- ISBN
- 9781522502203
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Hershey
-
- 分類
-
- DC23: 658.87
-
- 件名
-
- LCSH: Advertising
- LCSH: Consumer behavior
- LCSH: Consumer satisfaction
-
- データソース種別
-
- CiNii Books