マッキンゼー成熟期の差別化戦略
CiNii
Available at 2 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "マッキンゼー成熟期の差別化戦略"
- Statement of Responsibility
- 大前研一, 若松茂美編著
- Publisher
-
- masterpeace good.book編集部
- 2014年新装版
- Publication Year
-
- 2014.8
- Book size
- 19cm
- Other Title
-
- マッキンゼー セイジュクキ ノ サベツカ センリャク
- McKinsey & company differentiation strategy for mature stage
Search this Book/Journal
Notes
奥付には「初版発行Ver.10(PDF版)」ともあり
1982年プレジデント社より刊行されたものを基にデジタルリマスタリングした新装版
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282268904285696
-
- NII Book ID
- BB17955100
-
- ISBN
- 9784907554064
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Subject
-
- NDLSH: 経営管理
-
- Data Source
-
- CiNii Books