マッキンゼー成熟期の差別化戦略

CiNii Available at 2 libraries

Bibliographic Information

Title
"マッキンゼー成熟期の差別化戦略"
Statement of Responsibility
大前研一, 若松茂美編著
Publisher
  • masterpeace good.book編集部
  • 2014年新装版
Publication Year
  • 2014.8
Book size
19cm
Other Title
  • マッキンゼー セイジュクキ ノ サベツカ センリャク
  • McKinsey & company differentiation strategy for mature stage

Search this Book/Journal

Notes

奥付には「初版発行Ver.10(PDF版)」ともあり

1982年プレジデント社より刊行されたものを基にデジタルリマスタリングした新装版

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130282268904285696
  • NII Book ID
    BB17955100
  • ISBN
    9784907554064
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Classification
  • Subject
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top