書誌事項
- タイトル
- "The reputation society : how online opinions are reshaping the offline world"
- 責任表示
- edited by Hassan Masum and Mark Tovey
- 出版者
-
- MIT Press
- 出版年月
-
- c2011
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282268976793344
-
- NII書誌ID
- BB0822130X
-
- ISBN
- 9780262016643
-
- LCCN
- 2011001928
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2011001928
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cambridge, Mass.
-
- 分類
-
- DC22: 303.4833
-
- 件名
-
- LCSH: Reputation
- LCSH: Information society -- Social aspects
- LCSH: Internet -- Social aspects
-
- データソース種別
-
- CiNii Books