書誌事項
- タイトル
- "Home grown : the case for local food in a global market"
- 責任表示
- Brian Halweil ; Thomas Prugh, editor
- 出版者
-
- Worldwatch Institute
- 出版年月
-
- c2002
- 書籍サイズ
- 22 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
この図書・雑誌をさがす
注記
"November 2002"
Includes bibliographical references (p. 68-79) and index
Also issued online
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282268979770368
-
- NII書誌ID
- BB08742572
-
- ISBN
- 9781878071668
-
- LCCN
- 2002114046
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2002114046
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Washington, DC
-
- 分類
-
- LCC: HD9000.5
- LCC: HE199.5.F6
- DC21: 338.1/9
-
- 件名
-
- LCSH: Farm produce -- Marketing
- LCSH: Food supply -- Government policy
- LCSH: Farmers' markets
- LCSH: Farms, Small
- LCSH: Urban agriculture
- FREE: Productie. gtt
- FREE: Lokale gemeenschappen. gtt
- FREE: Internationale handel. gtt
- FREE: Marché international rasuqam
- FREE: Produit du terroir rasuqam
- FREE: Approvisionnement alimentaire rasuqam
- FREE: Produit agricole rasuqam
-
- データソース種別
-
- CiNii Books