Books for sale : the advertising and promotion of print since the fifteenth century
書誌事項
- タイトル
- "Books for sale : the advertising and promotion of print since the fifteenth century"
- 責任表示
- edited by Robin Myers, Michael Harris and Giles Mandelbrote
- 出版者
-
- Oak Knoll Press
- British Library
- 出版年月
-
- c2009
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : Oak Knoll
- : BL
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282269039205504
-
- NII書誌ID
- BB05774969
-
- ISBN
- 9781584562658
- 9780712350853
-
- LCCN
- 2009046880
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2009046880
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New Castle, DE
- London
-
- 分類
-
- LCC: Z280
- DC22: 381/.4500209
-
- データソース種別
-
- CiNii Books