書誌事項
- タイトル
- "Marketing communications : Interactivity, communities and content"
- 責任表示
- Chris Fill
- 出版者
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- Prentice Hall/Financial Times
- 5th ed
- 出版年月
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- 2009
- 書籍サイズ
- 27 cm
- シリーズ名/番号
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- : pbk
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注記
Includes bibliographical references and indexes
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130282269094593280
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- NII書誌ID
- BB06397553
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- ISBN
- 9780273717225
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- LCCN
- 2008046446
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2008046446
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- uk
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Harlow, England ; New York
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- 分類
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- LCC: HF5415.123
- DC22: 658.8/02
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- データソース種別
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- CiNii Books