「買う気」の法則 : 広告崩壊時代のマーケティング戦略

CiNii Available at 45 libraries

Bibliographic Information

Title
"「買う気」の法則 : 広告崩壊時代のマーケティング戦略"
Statement of Responsibility
山本直人著
Publisher
  • アスキー・メディアワークス
  • 角川グループパブリッシング (発売)
Publication Year
  • 2009.7
Book size
18cm
Other Title
  • カウ キ ノ ホウソク : コウコク ホウカイ ジダイ ノ マーケティング センリャク
  • 買う気の法則

Search this Book/Journal

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130282269289863680
  • NII Book ID
    BA90997795
  • ISBN
    9784048679985
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
    • 東京
  • Classification
  • Subject
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top