ITIL service strategy
CiNii
所蔵館 2館
書誌事項
- タイトル
- "ITIL service strategy"
- 出版者
-
- TSO
- 2nd ed., 2011 ed
- 出版年月
-
- 2011
- 書籍サイズ
- 28 cm
- シリーズ名/番号
-
- : pbk
- タイトル別名
-
- Service strategy
この図書・雑誌をさがす
注記
"OGC (former owner of Best management practice) and its functions have moved into the Cabinet Office part of HM Government"--T.p. verso
"ITIL official publisher, Best management practice product"--P. [1] of cover
Includes bibliographical references (p. 415-417) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282269364060928
-
- NII書誌ID
- BB08320072
-
- ISBN
- 9780113313044
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- London
-
- 分類
-
- LCC: HD9696.67.A2*
- DC23: 004.0688
- DC22: 004.068
-
- データソース種別
-
- CiNii Books