店長とスタッフのためのクレーム対応 : 基本と実践
CiNii
Available at 12 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "店長とスタッフのためのクレーム対応 : 基本と実践"
- Statement of Responsibility
- 間川清著
- Publisher
-
- 同文舘出版
- Publication Year
-
- 2014.4
- Book size
- 21cm
- Other Title
-
- テンチョウ ト スタッフ ノ タメ ノ クレーム タイオウ : キホン ト ジッセン
- Basic guide and practice
Search this Book/Journal
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282269554695552
-
- NII Book ID
- BB15733582
-
- ISBN
- 9784495526917
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Subject
-
- NDLSH: 苦情処理
-
- Data Source
-
- CiNii Books