Cultural reflections and the role of advertising in the socio-economic and national development of Nigeria
書誌事項
- タイトル
- "Cultural reflections and the role of advertising in the socio-economic and national development of Nigeria"
- 責任表示
- Emmanuel C. Alozie
- 出版者
-
- E. Mellen Press
- 出版年月
-
- 2005
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. [261]-292) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282269625739520
-
- NII書誌ID
- BA81609363
-
- ISBN
- 0773461620
-
- LCCN
- 2005041460
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2005041460
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Lewiston, N.Y.
-
- 分類
-
- LCC: HF5813.N55
- DC22: 338.9669
-
- 件名
-
- データソース種別
-
- CiNii Books