デジタルで変わる宣伝広告の基礎

CiNii Available at 96 libraries

Bibliographic Information

Title
"デジタルで変わる宣伝広告の基礎"
Statement of Responsibility
宣伝会議編集部編
Publisher
  • 宣伝会議
Publication Year
  • 2016.9
Book size
21cm
Other Title
  • デジタル デ カワル センデン コウコク ノ キソ
  • 宣伝広告の基礎 : デジタルで変わる

Search this Book/Journal

Notes

監修: 久保田進彦

引用・参考文献: p294-295

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130282269713269504
  • NII Book ID
    BB22242139
  • ISBN
    9784883353729
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Classification
  • Subject
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top