デジタルで変わる宣伝広告の基礎
CiNii
Available at 96 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "デジタルで変わる宣伝広告の基礎"
- Statement of Responsibility
- 宣伝会議編集部編
- Publisher
-
- 宣伝会議
- Publication Year
-
- 2016.9
- Book size
- 21cm
- Other Title
-
- デジタル デ カワル センデン コウコク ノ キソ
- 宣伝広告の基礎 : デジタルで変わる
Search this Book/Journal
Notes
監修: 久保田進彦
引用・参考文献: p294-295
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282269713269504
-
- NII Book ID
- BB22242139
-
- ISBN
- 9784883353729
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Subject
-
- BSH: 広告
-
- Data Source
-
- CiNii Books