クレーム対応の基本が面白いほど身につく本 : 応対者の誠意こもる第一声から詫び状の書き方まで

CiNii Available at 7 libraries

Bibliographic Information

Title
"クレーム対応の基本が面白いほど身につく本 : 応対者の誠意こもる第一声から詫び状の書き方まで"
Statement of Responsibility
舟橋孝之著
Publisher
  • 中経出版
Publication Year
  • 2007.2
Book size
19cm
Other Title
  • クレーム タイオウ ノ キホン ガ オモシロイ ホド ミ ニ ツク ホン : オウタイシャ ノ セイイコモル ダイイッセイ カラ ワビジョウ ノ カキカタ マデ
  • A basic guide to complaint management

Search this Book/Journal

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130282269762535040
  • NII Book ID
    BA81912736
  • ISBN
    9784806126256
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Classification
  • Subject
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top