Fashioning old and new : changing consumer preferences in Europe (seventeenth-nineteenth centuries)
書誌事項
- タイトル
- "Fashioning old and new : changing consumer preferences in Europe (seventeenth-nineteenth centuries)"
- 責任表示
- Bruno Blondé ... [et al.], (eds.)
- 出版者
-
- Brepols
- 出版年月
-
- c2009
- 書籍サイズ
- 26 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"This volume originated from a session organised ... at the Eight International Conference on Urban History in Stockholm, 2006"--Pref
Includes bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282269786254720
-
- NII書誌ID
- BB00023040
-
- ISBN
- 9782503528786
-
- LCCN
- 2009470586
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2009470586
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- be
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Turnhout, Belgium
-
- 分類
-
- LCC: HC240.9.C6
-
- データソース種別
-
- CiNii Books