Getting and using market and business data : business research in the industrial field, market research in the consumer field, translating the data in to action
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Getting and using market and business data : business research in the industrial field, market research in the consumer field, translating the data in to action"
- 出版者
-
- University Microfilms
- 出版年月
-
- c1948
- 書籍サイズ
- 22 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Photocopy
Reprint. Originally published: New York : American Management Association. (Marketing series ; no. 71)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282269796093056
-
- NII書誌ID
- BA91830864
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Ann Arbor, Mich.
-
- 分類
-
- LCC: HF5353
-
- 件名
-
- LCSH: Advertising -- Research
- LCSH: Economics -- Research
-
- データソース種別
-
- CiNii Books