書誌事項
- タイトル
- "2000 early advertising cuts"
- 責任表示
- [ed. by] Clarence P. Hornung
- 出版者
-
- Dover
- 出版年月
-
- 1995
- 書籍サイズ
- 31 cm
- タイトル別名
-
- Two thousand early advertising cuts
- 統一タイトル
-
- Handbook of early advertising art
この図書・雑誌をさがす
注記
"An abridged republication ... of the third, revised edition (1956) of the pictorial volume of the two-volume work Handbook of early advertising art: mainly from American sources, first published by Dover in 1953"--T.p. verso
"Fourth edition"--P. [iii]
Includes bibliographical references (p. 241-242) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282269840507392
-
- NII書誌ID
- BA30348342
-
- ISBN
- 0486288439
-
- LCCN
- 95006701
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/95006701
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- 分類
-
- LCC: NC998.5.A1
- DC20: 741.6/7/0973
-
- データソース種別
-
- CiNii Books