書誌事項
- タイトル
- "Powers of two : finding the essence of innovation in creative pairs"
- 責任表示
- Joshua Wolf Shenk
- 出版者
-
- Houghton Mifflin Harcourt
- 出版年月
-
- 2014
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hardback
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 265-324) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282269870483584
-
- NII書誌ID
- BB17486666
-
- ISBN
- 9780544031593
-
- LCCN
- 2014011868
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2014011868
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Boston
-
- 件名
-
- LCSH: Creative ability
- LCSH: Creative thinking
- LCSH: Couples
- LCSH: Artistic collaboration
- LCSH: Teams in the workplace
- FREE: PSYCHOLOGY / Creative Ability. bisacsh
- FREE: SOCIAL SCIENCE / General. bisacsh
- FREE: HISTORY / Social History. bisacsh
- FREE: ART / General. bisacsh
-
- データソース種別
-
- CiNii Books