Seeing spots : a functional analysis of presidential television advertisements, 1952-1996
書誌事項
- タイトル
- "Seeing spots : a functional analysis of presidential television advertisements, 1952-1996"
- 責任表示
- William L. Benoit
- 出版者
-
- Praeger
- 出版年月
-
- 1999
- 書籍サイズ
- 25 cm.
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. [221]-229) and indexes
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282269915900288
-
- NII書誌ID
- BA43195266
-
- ISBN
- 0275966453
-
- LCCN
- 98056624
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/98056624
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Westport, Conn.
-
- 分類
-
- LCC: JK524
- DC21: 324.7/3/097309045
-
- データソース種別
-
- CiNii Books