書誌事項
- タイトル
- "Advertising : information or manipulation?"
- 責任表示
- Nancy Day
- 出版者
-
- Enslow
- 出版年月
-
- c1999
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 112-121) and index
Summary: Discusses how advertising has developed, how companies use it to entice consumers, and the impact of advertising on people, particularly young people
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282269972326656
-
- NII書誌ID
- BA48385917
-
- ISBN
- 0766011062
-
- LCCN
- 98035032
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/98035032
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Berkeley Heights, N.J.
-
- 分類
-
- LCC: HF5829
- DC21: 659.1/01/9
-
- データソース種別
-
- CiNii Books