文化創意産業品牌與行銷策略 : 跨國比較與大陸市場發展 = Strategies in branding, marketing & cultural and creative industry : a cross-border comparative study and the development of China's market

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Bibliographic Information

Title
"文化創意産業品牌與行銷策略 : 跨國比較與大陸市場發展 = Strategies in branding, marketing & cultural and creative industry : a cross-border comparative study and the development of China's market"
Statement of Responsibility
徐斯勤, 陳徳昇主編
Publisher
  • INK印刻文學生活雜誌出版
Publication Year
  • 2009.12
Book size
23cm
Other Title
  • ブンカ ソウイ サンギョウ ヒンハイ ヨ ギョウショウ サクリャク : ココク ヒカク ヨ タイリク シジョウ ハッテン

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Notes

参考書目: p342-343

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Details 詳細情報について

  • CRID
    1130282269988502656
  • NII Book ID
    BB10847471
  • ISBN
    9789866377563
  • Text Lang
    zh
  • Title Language Code
    zh
  • Place of Publication
    • 台北縣
  • Data Source
    • CiNii Books
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