文化創意産業品牌與行銷策略 : 跨國比較與大陸市場發展 = Strategies in branding, marketing & cultural and creative industry : a cross-border comparative study and the development of China's market
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Bibliographic Information
- Title
- "文化創意産業品牌與行銷策略 : 跨國比較與大陸市場發展 = Strategies in branding, marketing & cultural and creative industry : a cross-border comparative study and the development of China's market"
- Statement of Responsibility
- 徐斯勤, 陳徳昇主編
- Publisher
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- INK印刻文學生活雜誌出版
- Publication Year
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- 2009.12
- Book size
- 23cm
- Other Title
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- ブンカ ソウイ サンギョウ ヒンハイ ヨ ギョウショウ サクリャク : ココク ヒカク ヨ タイリク シジョウ ハッテン
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Notes
参考書目: p342-343
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Details 詳細情報について
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- CRID
- 1130282269988502656
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- NII Book ID
- BB10847471
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- ISBN
- 9789866377563
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- Text Lang
- zh
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- Title Language Code
- zh
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- Place of Publication
-
- 台北縣
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- Data Source
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- CiNii Books