The rhetoric of propaganda : a tagmemic analysis of selected documents of the Cultural Revolution of China
書誌事項
- タイトル
- "The rhetoric of propaganda : a tagmemic analysis of selected documents of the Cultural Revolution of China"
- 責任表示
- Xiao-ming Yang
- 出版者
-
- Peter Lang
- 出版年月
-
- c1994
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. [111]-114)
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270036450816
-
- NII書誌ID
- BA28283685
-
- ISBN
- 0820422142
-
- LCCN
- 93017011
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/93017011
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- 分類
-
- LCC: PL1271
- DC20: 495.1/0141
-
- データソース種別
-
- CiNii Books