Crisis management by apology : corporate response to allegations of wrongdoing
書誌事項
- タイトル
- "Crisis management by apology : corporate response to allegations of wrongdoing"
- 責任表示
- Keith Michael Hearit
- 出版者
-
- Lawrence Erlbaum Associates
- 出版年月
-
- 2006
- 書籍サイズ
- 23 cm
- シリーズ名/番号
-
- : [cloth]
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. 219-240) and indexes
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270057262080
-
- NII書誌ID
- BA78152157
-
- ISBN
- 0805837892
- 0805837884
-
- LCCN
- 2005040114
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2005040114
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Mahwah, N.J.
-
- 件名
-
- LCSH: Corporate image
- LCSH: Crisis management
- LCSH: Apologizing
- LCSH: Corporations -- Public relations
- LCSH: Business communication
-
- データソース種別
-
- CiNii Books