書誌事項
- タイトル
- "Branding cities : cosmopolitanism, parochialism, and social change"
- 責任表示
- edited by Stephanie Hemelryk Donald, Eleonore Kofman, and Catherine Kevin
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
-
- 2009
- 書籍サイズ
- 24 cm
- シリーズ名/番号
-
- : hbk
この図書・雑誌をさがす
注記
Filmography: p. [199]-201
Includes bibliographical references (p. [203]-216) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270111296768
-
- NII書誌ID
- BA88986821
-
- ISBN
- 9780415965262
-
- LCCN
- 2008028827
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2008028827
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- 件名
-
- LCSH: Urban geography
- LCSH: City and town life
- LCSH: Cosmopolitanism
- LCSH: Social change
- LCSH: Sociology, Urban
-
- データソース種別
-
- CiNii Books