消費社会の広告と音楽 : イメージ志向の感性文化
Bibliographic Information
- Title
- "消費社会の広告と音楽 : イメージ志向の感性文化"
- Statement of Responsibility
- 林進, 小川博司, 吉井篤子著
- Publisher
-
- 有斐閣
- Publication Year
-
- 1984.4
- Book size
- 19cm
- Other Title
-
- ショウヒ シャカイ ノ コウコク ト オンガク : イメージ シコウ ノ カンセイ ブンカ
Search this Book/Journal
Notes
広告音楽史年表: p56-58
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270185171584
-
- NII Book ID
- BN01037872
-
- ISBN
- 4641024057
-
- Text Lang
- ja
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- ja
-
- Place of Publication
-
- 東京
-
- Data Source
-
- CiNii Books