書誌事項
- タイトル
- "The medium and the message : television advertising and American elections"
- 責任表示
- edited by Kenneth M. Goldstein, Patricia Strach
- 出版者
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- Pearson Prentice Hall
- 出版年月
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- c2004
- 書籍サイズ
- 23 cm
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注記
Includes bibliographical references and index
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130282270216087168
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- NII書誌ID
- BA71578387
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- ISBN
- 0131777742
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- LCCN
- 2003021536
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2003021536
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Upper Saddle River, N.J.
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- 分類
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- LCC: HE8700.76.U6
- DC22: 324.7/3/0973
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- データソース種別
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- CiNii Books