Brand building and marketing in key emerging markets : a practitioner's guide to successful brand growth in China, India, Russia and Brazil
CiNii
所蔵館 2館
書誌事項
- タイトル
- "Brand building and marketing in key emerging markets : a practitioner's guide to successful brand growth in China, India, Russia and Brazil"
- 責任表示
- Niklas Schaffmeister
- 出版者
-
- Springer
- 出版年月
-
- c2015
- 書籍サイズ
- 25 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270220090880
-
- NII書誌ID
- BB2024967X
-
- ISBN
- 9783319194813
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- sz
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cham
-
- 分類
-
- DC23: 658.827
-
- データソース種別
-
- CiNii Books