The structuring of marketing and consumer practice
CiNii
所蔵館 12館
書誌事項
- タイトル
- "The structuring of marketing and consumer practice"
- 責任表示
- edited by Mark Tadajewski and Robert Cluley
- 出版者
-
- Sage
- 出版年月
-
- 2013
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Set ISBN for "New directions in critical marketing studies": 9781446273265
Includes bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270332335872
-
- NII書誌ID
- BB1369537X
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Los Angeles
-
- 分類
-
- DC23: 658.8
-
- 件名
-
- LCSH: Marketing
- LCSH: Consumer behavior
- LCSH: Marketing research
-
- データソース種別
-
- CiNii Books