実践的クレーム対策のすべて : 顧客の信頼をつかむ対応から防止システムまで

CiNii Available at 2 libraries

Bibliographic Information

Title
"実践的クレーム対策のすべて : 顧客の信頼をつかむ対応から防止システムまで"
Statement of Responsibility
部奈壮一著
Publisher
  • PHP研究所
Publication Year
  • 1989.12
Book size
19cm
Other Title
  • ジッセンテキ クレーム タイサク ノ スベテ : コキャク ノ シンライ オ ツカム タイオウ カラ ボウシ システム マデ

Search this Book/Journal

Related Books

See more

Details 詳細情報について

  • CRID
    1130282270337914880
  • NII Book ID
    BB05177959
  • ISBN
    4569526519
  • Text Lang
    ja
  • Country Code
    ja
  • Title Language Code
    ja
  • Place of Publication
    • 東京
  • Classification
  • Subject
  • Data Source
    • CiNii Books
Back to top