Small and medium business improvement in the Asean region : marketing factors
書誌事項
- タイトル
- "Small and medium business improvement in the Asean region : marketing factors"
- 責任表示
- edited by Kenneth James and Narongchai Akrasanee
- 出版者
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- ASEAN Economic Research Unit, Institute of Southeast Asian Studies
- 出版年月
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- 1988
- 書籍サイズ
- 25 cm
- シリーズ名/番号
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- : pbk.
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注記
Includes bibliographies
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130282270370907776
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- NII書誌ID
- BA07952470
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- ISBN
- 9971988860
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- LCCN
- 88946953
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/88946953
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- si
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Singapore
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- 分類
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- LCC: HF5415.12.A84
- DC20: 338.6/42/0959
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- 件名
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- LCSH: Marketing -- Asia, Southestern
- LCSH: Small business -- Asia, Southeastern
- LCSH: ASEAN
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- データソース種別
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- CiNii Books