Innovation : key to marketing progress : proceedings of the forty-sixth national conference of the American Marketing Association, June 17, 18, 19, 1963, Washington D. C.
CiNii
所蔵館 12館
書誌事項
- タイトル
- "Innovation : key to marketing progress : proceedings of the forty-sixth national conference of the American Marketing Association, June 17, 18, 19, 1963, Washington D. C."
- 責任表示
- ed. by Henry Gomez
- 出版者
-
- World Scholar
- 出版年月
-
- 1981
- 書籍サイズ
- 23 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Reprint
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270424538624
-
- NII書誌ID
- BA19969947
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- ja
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Osaka
-
- データソース種別
-
- CiNii Books