Structural and marketing changes in U.S. retailing, 1987-1997 : foundation for the future
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Structural and marketing changes in U.S. retailing, 1987-1997 : foundation for the future"
- 責任表示
- Robert Vance Weaver
- 出版者
-
- Dept. of Agricultural, Resource, and Managerial Economics, College of Agriculture and Life Sciences, Cornell University
- 出版年月
-
- [1998]
- 書籍サイズ
- 28 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Cover title
"Food Industry Management Program, Cornell University."
"November 1998"--Cover
Includes bibliographical references
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270613295360
-
- NII書誌ID
- BA79568536
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Ithaca, N.Y.
-
- 件名
-
- データソース種別
-
- CiNii Books