Marketing of tourism : an investigation of the application of marketing concepts and practices in promoting Egypt as a tourist destination in Britain and Ireland
CiNii
所蔵館 1館
書誌事項
- タイトル
- "Marketing of tourism : an investigation of the application of marketing concepts and practices in promoting Egypt as a tourist destination in Britain and Ireland"
- 責任表示
- Mohammed Fathy El-Sayed Mohammed Kassem
- 出版者
-
- Supplied by the British Library Document Supply Centre
- 出版年月
-
- 1985
- 書籍サイズ
- 27 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Facsim. reprint of the author's thesis (Ph.D.)--University of Strathclyde, 1985
Bibliography: leaves 708-747
Thesis no.: D69684
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270615782400
-
- NII書誌ID
- BA49853464
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Boston Spa, Wetherby
-
- データソース種別
-
- CiNii Books