Impact on the L2 writing ability of learners by explicit teaching of an ICT-mediated genre-based approach to writing
CiNii
Available at 15 libraries
Bibliographic Information
- Title
- "Impact on the L2 writing ability of learners by explicit teaching of an ICT-mediated genre-based approach to writing"
- Publisher
-
- 甲南大学総合研究所
- Publication Year
-
- 2014.3
- Book size
- 21 cm
- Other Title
-
- 情報通信技術(Information and communications technology)を媒介とするジャンル・ベース・アプローチ・ライティングによる明示的指導が学習者の第2外国語ライティング能力に与える影響
Search this Book/Journal
Notes
研究者: Roger Palmer, Greg Rouault, 吉田佳代, 吉田和史, Septina Nur Iswanti
- Tweet
Details 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270683034496
-
- NII Book ID
- BB15416058
-
- Text Lang
- en
-
- Country Code
- ja
-
- Title Language Code
- en
-
- Place of Publication
-
- 神戸
-
- Data Source
-
- CiNii Books