Branded! : how retailers engage consumers with social media and mobility
CiNii
所蔵館 6館
書誌事項
- タイトル
- "Branded! : how retailers engage consumers with social media and mobility"
- 責任表示
- Bernie Brennan, Lori Schafer
- 出版者
-
- Wiley
- 出版年月
-
- c2010
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270695982208
-
- NII書誌ID
- BB04065723
-
- ISBN
- 9780470768679
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Hoboken, N.J.
-
- 分類
-
- DC22: 658.82702856754
-
- 件名
-
- LCSH: Branding (Marketing)
- LCSH: Social media -- Economic aspects
- LCSH: Online social networks
- LCSH: Internet marketing
- LCSH: Telemarketing
-
- データソース種別
-
- CiNii Books