Consumerism and beyond : research perspectives on the future social environment : proceedings of conference
書誌事項
- タイトル
- "Consumerism and beyond : research perspectives on the future social environment : proceedings of conference"
- 責任表示
- presented by Marketing Science Institute and Center for Business and Public Policy, University of Maryland ; sponsored by Chesebrough-Pond's Inc. ; edited by Paul N. Bloom
- 出版者
-
- MSI
- 出版年月
-
- [1982]
- 書籍サイズ
- 28 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
"April 1982."
Includes bibliographies
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270765375104
-
- NII書誌ID
- BA07542005
-
- LCCN
- 82245966
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/82245966
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Cambridge, Mass. (14 Story St., Cambridge 02138)
-
- 分類
-
- LCC: HC110.C6
- DC19: 381/.3/0973
-
- データソース種別
-
- CiNii Books