Consumer culture, identity and well-being : the search for the 'good life' and the 'body perfect'
書誌事項
- タイトル
- "Consumer culture, identity and well-being : the search for the 'good life' and the 'body perfect'"
- 責任表示
- Helga Dittmar ; with contributions from Emma Halliwell ... [et al.]
- 出版者
-
- Psychology Press
- 出版年月
-
- 2008
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Other contributors: Robin Banerjee, Ragna Garðarsdóttir, Judita Janković
Includes bibliographical references (p. [223]-248) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270799470976
-
- NII書誌ID
- BA82940238
-
- ISBN
- 9781841696089
-
- LCCN
- 2007003275
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2007003275
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- uk
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- Hove, East Sussex ; New York
-
- 件名
-
- LCSH: Consumption (Economics) -- Psychological aspects
- LCSH: Acquisitiveness
- LCSH: Identity (Psychology)
- LCSH: Well-being
- LCSH: Social values
-
- データソース種別
-
- CiNii Books