書誌事項
- タイトル
- "Basic marketing : a managerial approach"
- 責任表示
- E. Jerome McCarthy, William D. Perreault
- 出版者
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- Irwin
- 10th ed
- 出版年月
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- c1990
- 書籍サイズ
- 27 cm.
- シリーズ名/番号
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- : International ed.
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注記
System requirements for computer disk (PLUS software): IBM PC/XT/AT/PS/2, or compatible computer; at least 256K; DOS 2.0 or higher; 1 disk drive or hard disk; monochrome or color monitor
Includes bibliographical references (p. 678-701)
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詳細情報 詳細情報について
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- CRID
- 1130282270910067584
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- NII書誌ID
- BA11386377
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- ISBN
- 0256068658
- 0256083983
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- LCCN
- 89035299
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- Web Site
- https://lccn.loc.gov/89035299
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- 本文言語コード
- en
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- 出版国コード
- us
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- タイトル言語コード
- en
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- 出版地
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- Homewood, IL
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- 件名
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- LCSH: Marketing -- Management
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- データソース種別
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- CiNii Books