Marketing in developing countries : Nigerian advertising in a global and technological economy
書誌事項
- タイトル
- "Marketing in developing countries : Nigerian advertising in a global and technological economy"
- 責任表示
- Emmanuel C. Alozie
- 出版者
-
- Routledge
- 出版年月
-
- 2009
- 書籍サイズ
- 24 cm
この図書・雑誌をさがす
注記
Includes bibliographical references (p. [113]-126) and index
- Tweet
詳細情報 詳細情報について
-
- CRID
- 1130282270916847104
-
- NII書誌ID
- BA90302962
-
- ISBN
- 9780789001412
-
- LCCN
- 2008027809
-
- Web Site
- https://lccn.loc.gov/2008027809
-
- 本文言語コード
- en
-
- 出版国コード
- us
-
- タイトル言語コード
- en
-
- 出版地
-
- New York
-
- データソース種別
-
- CiNii Books